השגריר האוקראיני: נגביל משמעותית הגעת מתפללים בר"ה

    שלמה ריזל 1 Comment on השגריר האוקראיני: נגביל משמעותית הגעת מתפללים בר"ה

    שלטונות אוקראינה הודיעו על כוונתם להפחית משמעותית את מכסת הכניסה לישראלים המבקרים באומן במהלך ראש השנה וחגי תשרי. "החלטה זו מונעת מדאגות לשלומם ולרווחתם של המבקרים, בהתחשב במצב הביטחוני הנוכחי", נמסר

    צילום: Yossi Zeliger/Flash90
    9:03
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on סדר היום לוחץ? על עבודה התמכרות ואיזון בחיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, מודיע, כי השנה שוקלים השלטונות האוקראיניים להגביל משמעותית את מכסת כניסת הישראלים לאומן בראש השנה ובחגי תשרי, מתוך דאגה לחייהם של המבקרים לאור המצב הביטחוני.

    השגריר הדגיש: "למרבה הצער, הרוסים לא חוסכים באמצעים כחלק ממלחמתם נגדנו. הם הורגים אזרחים ומפציצים אזורים שאינם קשורים כלל לאזורי הלחימה. ואכן, עד כה, יותר מ-21,000 אזרחים נהרגו באוקראינה. אזור אומן אינו שונה וקיים חשש שדווקא בגלל ריכוז גדול של אזרחים – הדבר יביא את הרוסים לנסות ולפגוע בכמה שיותר אנשים, כולל מנהיגים דתיים ומאמינים יהודים, כדי ליצור כמה שיותר כאוס. אומן עצמה והפרברים הופגזו כמה פעמים, וכתוצאה מכך עשרות אזרחים נפצעו ולכן יש לנו חובה לצמצם את הסכנה ומכאן הגבלה הצפויה של מספר המבקרים".

    עוד הוסיף השגריר: "אנו מקווים שהתפילות יתגשמו ושאוקראינה תחזור להיות מדינה המארחת מבקרים מישראל, כולל יהודים מאמינים המגיעים לאוקראינה לבקר בקברי צדיקים".



    1 תגובות

    מיין תגובות